Youtube

Instagram

26 Ocak 2017 Perşembe

SIRBİSTAN SEYAHATİM // VİZESİZ GEZİYORUM

Geçen yaz tatilinde 1 haftamızı geçirdiğimiz Sırbistan'da bolca video çekmiştim... Ancak düzenlemeye pek vaktim olmadı, bir de o kadar fazla video çekmişim ki edit de gözümde büyüdü... 2 tane video çıkarabildim henüz... Aşağıda bulabilirsiniz linklerini... Bu arada gezi Belgrad ve Novi Sad şehirlerini içeriyor...

Henüz kameraya konuşarak video çekmeye alışamadığım için "voiceover" olarak hazırladım bu ilk videoyu... Ancak o da hiç kolay değil :) Videodaki hışırtılar ve kısık çıkan sesim için affınıza sığınıyorum :)
İlk videoda kısa bir şehre ısınma turu gördünüz... İkinci videoda bulabilecekleriniz ise şöyle:

Tarihi/turistik gezilere başlamadan önce güneşli günü havuz ile değerlendiriyoruz... Akşamına da Skadarlija'da dolaşıp yemek yiyoruz... Yine yemek kısmını çekmemişim ama zaten gittiğimiz restorandaki yemekten acayip midemiz bulandı nedense ve yiyemedik yemeğimizi :( Kafana (meyhane) tarzı bi restorandı, adını da hatırlamıyorum maalesef... Aslında yemekten değil de restoranın havasındaki ağır kokudan etkilendik sanırım :(
Son bir not: Knez Mihajlova'yı "J" değil "İ" kullanarak Türkçe yazmışım ama büyük harfe geçince noktaları kaldırmışım İngilizce'deki gibi :) Video yüklemek çok uzun sürdüğü için tekrar yüklemeyeceğim videoyu... Çok önemli bi detay değil ama buradan düzeltmiş olayım :)

Selamlar,

Aslı

ARNAVUTLUK SEYAHATİMİ DE İZLEMEK İSTERSENİZ BURAYA TIKLAYABİLİRSİNİZ!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder